RapidShare ist häufig überlastet. Wir verwenden bei TAC vorrangig remiXshare, das kann ich als Portal zum Austausch von Dateien nur empfehlen!
RapidShare ist häufig überlastet. Wir verwenden bei TAC vorrangig remiXshare, das kann ich als Portal zum Austausch von Dateien nur empfehlen!
Der deutsche download ist immer überlastet
remiXshare Server ist sehr langsam für mich. Nichtsdestoweniger, hier ist ein Link zum Download bereit.
Kann es sein das der Mod auf ner deutschen version nicht funzt ?
Bzw. Ich gehe mal davon aus ich muss irgendwie irdendwo englischen text-datei einfügen, weil ich seh keine Texte im Game, sind alle unsichtbar :-).
Kann mir da wer weiterhelfen?
hmm siehste hab ich nicht ^^ danke für den Tipp, na ja englisch dürfte nicht das prob sein, eher so als garnix sehen ^^
Where i can buy ships in Europe ?
I miss the Button to by Ships
Post Nr.10 übershen ?`und die Patches danach am besten auch noch drauf uppen...
Please, read post #10 and follow to the instructions.
Zur gleichen Zeit beantwortet! Danke, colfan!
Thx i found the update.............now i have a other problem, the game are have a problem when i play a multiplayer.
When one player is in the homeland with a ship and send it to new world, the game are unsync. .......... we test it .......... all players go homeland and one send ship to new world game unsync., all players end turn and the player send ship game unsync. and so on.
Can you help ore is the mod not for a multi-player game?
The computer that I used for my mod development has no internet connection at all. I have no possibility to test how my mod will work in multi-player game.
Thus, I guess to be better to think that "1492: Global Colonization" is a single-player mod.
hmm ok
Thank you, colfan, for your error messages. Of course, report your errors. This information could show the problematic parts of the mod. For instance, your last error from previous post #28 I never seen before.
"Crash pictures" are quite large in size. Maybe better, when you have crash on desktop, just to copy/paste the information from the crash screen with Notepad. I mean this part:
--------------
AppName: colonization.exe AppVer: 1.0.0.1 Modname: colonization.exe
ModVer: 1.0.0.1 Offset: 0054a857
--------------
Here both Modname and Offset are very informative for the error seach.
As fas as I know, up to now all errors happen due to some reasons, but after the mod reloading from previous save file, there is 100% chance to continue to play.